Er gode råd dyre..? Ikke nødvendigvis. Her kan du holde dig opdateret på content marketing tips og trends – helt gratis. God læselyst!
Sådan skriver du din virksomhedsfortælling, så det vækker følelser hos din læser.
Vil du gerne få dine mails skrevet hurtigt og effektivt hver uge, og sparke den dårlige samvittighed på porten?
Så læs med her, hvor du får 3 nemme tips du kan tage handling på allerede i dag, som vil sørge for at dine nyhedsmails bliver skrevet OG læst – hver uge!
Det er bevist igen og igen: Content marketing betaler sig. Så lad os i dagens indlæg kigge nærmere på det der content marketing…
Værsgo – 3 nemme genveje der gør skriveprocessen (og dit liv) en hel del lettere – især hvis du slet ikke synes om at skrive!
Vi gennemgår tre spørgsmål som din hjemmeside skal besvare for din besøgende, før hun kan blive til en betalende kunde.
Står du og skal hyre en tekstforfatter, så hav denne tjekliste med i baglommen – så undgår du at fortryde dit valg senere.
Lad din unikke personlighed skinne igennem og skil dig ud fra konkurrenterne!
Du har sikkert tænkt på hvordan dine ydelser differentierer sig fra dine konkurrenters. Har du tænkt over hvordan DU – altså ikke dine services og ydelser – men DIG og DIN PERSON adskiller sig fra dine konkurrenter? Hvorvidt dine kunder kan lide dig, og ikke bare dine ydelser, er afgørende for, om de vil købe fra dig – det er der faktisk videnskabeligt belæg for:
7 ting du lærte i skriftlig dansk som du skal aflære NU
Vi har alle gået i skole, og vi har alle lært hvad der skal til for at få topkarakter i dansk stil. Sagen er, at indenfor tekstforfatning – om det er salgstekster, e-mail markedsføring, nyhedsbreve, blogindlæg eller annoncetekster – så gælder der her andre regler for, hvad der giver din tekst succes. Så glem det du lærte i skolen, og følg i stedet disse råd:
Sig farvel til overspringshandlinger for evigt med disse 9 tips!
Du skal skrive en tekst. Du stirrer på curseren der blinker over det blanke word dokument. Frustration bygger sig op. Overspringshandlinger frister… Skulle du ikke liiige tjekke din mail? Og hvad mon dine venner laver på facebook? Og er det egentlig ikke længe siden, du sidst har givet mormor et kald…? Kender du det? Det gør jeg! Tænk hvis du kunne slippe af med den dårlige samvittighed og bare skrive dine tekster som en naturlig vane…
Sådan sælger du uden at virke slesk
Den største indvending jeg hører fra selvstændige i forbindelse med marketing og salg er, at de ikke bryder sig om det, fordi det er manipulerende, det overtaler folk til at købe ting de ikke har brug for og ikke har råd til. Det er irriterende telefonsælgere der ringer midt i aftensmaden. Det er den sleske bilsælger eller ejendomsmægler som du ved snakker dig efter munden og lover mere, end de kan holde.
Skil dig ud fra konkurrenterne med dit personlige brand
Du har sikkert tænkt på hvordan dine ydelser differentierer sig: Måske giver du en særlig god service. Har du tænkt over hvordan DU – altså ikke dine services og ydelser – men DIN PERSON adskiller sig fra dine konkurrenter? Det er vigtigt fordi de der kan lide dig og din stil vil være kæmpe fans, de vil forblive loyale, og de vil anbefale dig til alle deres venner.